2 dagar kvar

Snart är det lov, någon mer som längtar som en galning? Detta lovet ska jag åka till Ullared och handla lite, måla lite mönster på en av mina väggar, möblera om och kasta ut en massa prylar. Och plugga med. Fast det är inte alls lika roligt. Och så ska jag försöka äta vettigt och peppa mig så gott det går.

Var ute och sprang en runda igår, det var så härligt väder. Men jag ska nog ta det lugnare idag, blev helt svimfärdig, åt nog inte tillräckligt innan, jag måste skärpa mig nu om jag ska kunna bli frisk innan sommaren.

Ska dra mig till skolan strax, hoppas ni får en söt dag!

Skriv din åsikt
Postat av: Amanda

Okej, det går bra me min kompis, allt är som vanligt igen snart.. hehe. Har du msn ? Det är lättare för mig att fixa designer via msn.

2009-04-02 @ 14:48:52
URL: http://manlee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej, det går bra me min kompis, allt är som vanligt igen snart.. hehe. Har du msn ? Det är lättare för mig att fixa designer via msn.

2009-04-02 @ 14:48:55
URL: http://manlee.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0