Babystep

Jag tar allting i små tiny babysteps, men jag tror att det är något positivt, visst jag spyr och hetsar fortfarande, MEN jag äter hela äggen när jag kokar ägg istället för bara äggvitan, och istället för att tänka att "den är så fet, jag kommer bli fet" så tänker jag logiskt att så fet är den inte och dessutom bygger den upp håret och gör det glansigt! Och jag äter mycket mer mat än tidigare även om det tar emot väldigt mycket, men jag försöker så gott jag kan.

Jag vill inte utsätta min kropp för mer skit, efter att jag hade spytt idag kände jag som vanligt hur kroppen nästan vek sig av både smärta (även om jag själv inte känner smärtan vet jag att kroppen tar stryk) och svaghet. Min kropp behöver näring och det gör även jag. Så då ska den få det.

Har just ätit ett mellanmål, ska iväg på en intervju snart, ska bli spännande, ska träna efter det så har med mig en smörgås att äta direkt efter träningen, men jag ska ändå äta en måltid när jag kommer hem, förut har det varit antingen eller, men jag behöver både och, min kropp behöver det.

Tack för att ni peppar mig, ni är underbara!


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Du är så otroligt positiv! Du är jätteduktig!!

2009-04-22 @ 17:48:56
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0