Dagen

Dagen har haft sina upp och nedgångar kan man lugnt säga, den började bra med frukost, därefter kaos med hets, sedan små åt jag en massa istället för lunch vilket resulterade i att jag fick panik över att jag inte visste vad eller hur mycket jag faktiskt hade fått i mig, så då blev det kaos och hets, sedan har det gått bra med 2 äpplen efter det. Och nu håller vi på och fixar maten till ikväll:

  • Grillat foliepaket med torsk, citron, basilika, oregano, chili, vitlök, och diverse kryddor
  • Grillad svamp och zuccini
  • Grillad paprika fylld med lök
  • Tomat, gurka, lök och oliver
  • Rött råris (tveksamt om jag kommer ta något av det trots att det är det enda riset jag äter när jag väl äter ris)
Och självklart vatten till det. Ska bli gott, jag gillar fisk och grönsaker! Men ska försöka ta lite ris med, blir nog för lite egentligen annars, även om jag själv inbillar mig att det inte blir det, och jag vill inte trigga någon genom att säga hur lite jag äter, jag försöker snarare lägga upp saker om mat när jag är stolt över mig själv, kan vara en bra sak för er med, uppmärksamma allt bra ni gör istället för allt dåligt, glöm allt dåligt och fokusera på hur duktig du är JUST NU! :D


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0