Dagens

Idag ska jag enbart gå på en lektion hade jag tänkt, jag håller på att bli sjuk och hela min kropp är så slutkörd så den är värd att bara vila upp sig (ska kanske passa på att träna lite med, beroende på hur pigg jag känner mig). Har räknat ut att det är 6 veckor tills betygen sätts (efter det så måste det väll ändå vara frivilligt i skolan, vad gör man där då?)

Ska planera maten för idag lite:

Frukost: 2dl bär (hallon, blåbär och björnbär), 1msk mini kesella, 3dl miniyoggi och 1dl müsli (Har just ätit)
Mellanmål: En fralla
Lunch: Lax med fullkornspasta och grönsaker/ alternativt äta i skolan
Mellanmål: Yougurt och lite frukt
Middag: Äta med dem andra
Kvällsmat: En macka

Det ser väll bra ut? Om jag bara kan hålla det med, men jag ska försöka, så kan denna dagen bli veckans "bra-dag" :D

Skriv din åsikt
Postat av: lisa

Det låter superbra! Jättebra!! hoppas att du klarar det! ;)

2009-04-14 @ 10:13:50
URL: http://www.frulillis.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0