Ett steg närmare

Fick just en kommentar om att jag var så positiv trots att jag försöker bli frisk OCH gå i skolan, och jag tror att det är en av de grundläggande sakerna för att kunna bli frisk, att vara positiv mot sig själv framför allt, och är man inte det så är det bara att fejka tills det kommer naturligt, jag har inte en bra självkänsla över huvudtaget men jag försöker jobba på den, för är min självkänsla stark så kommer jag ha modet att våga lämna ätstörningarna efter mig.

Idag fick jag även ett litet bevis på att jag håller på att tillfriskna, jag fick mens! haha, kanske lite privat, men jag blev glad, när man har ätstörningar kan mensen försvinna om man väger för lite eller har en för trasig kropp, och sist jag hade mens var för 4-5månader sen, så jag är glad att den är tillbaka, bara det är positivt, innan har jag varit så dubbel när jag fått den, för det betyder att jag gått upp i vikt. Men sånt ska jag inte fokusera på. :)

Hoppas ni har en trevlig torsdag, ikväll blir det party party för min del. ;D


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

GRATTIS till mensen (och dig :P)!!





Jag längtar inte efter min mens.. hatar känslan av en stor nattbinda i trosan, hehe.

Men grattis igen! :D

2009-04-23 @ 19:57:55
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0