Explosion

Det känns som om hela min kropp ska explodera, det känns som om den sakta dör. Varför dödar jag mig själv? Detta kommer nog inte vara ett särskilt positivt inlägg så dras du lätt med i negativa tankar, kolla på något gulligt, upplyftande istället. Jag mår verkligen inte bra, min kropp är svag, jag är svag, mitt psyke är svagt, jag tror att jag klarar det men jag gör det inte. Och jag tror det beror på att jag inte träffat min sjukgymnast på ett tag nu, hon är mer värd än jag först trodde, hon hjälper mig sjukt mycket även fast jag inte riktigt förstått hur. Men just nu är jag bara svimfärdig, jag har ätit så mycket skit idag att ni inte ens kan ana, och spytt nästan lika mycket, men inte allt och det är det som grämer mig mest, vetskapen om att det är där i min mage. Jag är snurrig, trött och jag vet inte vad. Jag skulle vilja sova i en hel evighet och vakna upp utan problem, tänk så underbart det hade varit. Varför kan jag inte få göra det?


Inte dansade jag ikväll heller, min kropp orkar det inte även om hjärnan slår och piskar mig för att jag inte åker iväg ändå, jag har ätit för mycket så jag borde träna, men hur vet jag om jag ätit för mycket, lagom eller för lite om jag bara spyr?

Skriv din åsikt
Postat av: lisa

Ååh jag känner igen mig, tur att du tar nya tag idag!



Man får känna sig nere ibland, det är tillåtet.



Försök ta elden som brinner inombords.. och rikta den utåt! ;)

2009-04-14 @ 10:15:55
URL: http://www.frulillis.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0