Jag är duktig



Åh vad jag har varit duktig idag, jag har ätit bra hela dagen, tränat i ca 1,5timma, gått 2 stycker 30min promenader, myst i solen med en vän och bara njutit. Men framför allt, jag har lurat mig själv när jag blivit hetssugen, och nu är jag där igen, med ett skafferi fullt med godis, kakor och nötter, men jag har tagit en macka och lite torkad frukt istället, jag ska klara av den här dagen helt klart, har redan borstat tänderna så inget godis ska kunna komma in i munnen!

Förut tyckte jag att det var lite skumt att jag kunde klara helger men inte vardagar men jag börjar inse varför nu, på vardagarna är jag mer stressad och kan inte bestämma mina måltider på samma sätt vilket gör att jag hetsäter för att få ur mig tidigare mat, vilket inte är så lyckat. Men på helgerna tar jag det lugnt, gör roliga saker och stannar faktiskt hemma ganska mycket just för att kunna äta regelbundet, jag avskyr att inte kunna äta regelbundet, det är nog därför jag fortsätter hetsa och spy, för att något redan gått fel, bara en liten tanke.

Skriv din åsikt
Postat av: fru lillis

Åh jag hoppas att jag kan inspirera! Jag ska skriva en fortsättning på min berättelse som kommer upp på bloggen lite då och då. Snart kommer just "hur jag blev frisk". Det finns ju så mycket att säga så håll utkik :) Jag kan skriva till dig!



Det som gjorde att jag blev frisk i första hand var den ENORMA viljan. Vill man kan man:)

2009-04-05 @ 16:04:50
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: fru lillis

Åh jag hoppas att jag kan inspirera! Jag ska skriva en fortsättning på min berättelse som kommer upp på bloggen lite då och då. Snart kommer just "hur jag blev frisk". Det finns ju så mycket att säga så håll utkik :) Jag kan skriva till dig!



Det som gjorde att jag blev frisk i första hand var den ENORMA viljan. Vill man kan man:)

2009-04-05 @ 16:06:50
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0