Lördag

Idag ska jag inte träna utan ta det lugnt, har hållt på att möblera om och fixa i mitt rum någon timma nu på morgonen, och har träningsverk i hela kroppen sen jag tränade i förrgår. Men det känns sådär småskönt. :)

Jag har lite småångest inför Studenten, självklart längtar jag som bara satan, men samtidigt så vet jag att studenten = hejdlöst mycket mat och dessutom fokus på mig. Det vill säga, jag kan inte slippa undan att ta efterrätt utan att stå till svars inför alla gäster, hmm. Men jag ska skriva upp varenda litet recept på maten som ska serveras och sedan ge dem till mamma, eftersom jag inte kommer kunna laga maten själv och jag är extremt kinkig om någon annan lagar mat åt mig, tror att de har i vetemjöl, grädde, smör och allt sådant som jag får ångest över. Efterrätterna är som sagt det värsta, för jag brukar alltid baka jättemycket och jättegoda tårtor, bakelser, kakor etc. och det kommer jag göra även nu, men funderar på att även ha en fruktsallad så att jag kan äta frukt och en liten, liten bit tårta. För ångest på studenten vill jag verkligen inte ha! Den vill jag komma ihåg som en av de bästa dagarna i mitt liv!


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0