Love

Jag vaknade nog på det bästa sättet som finns, bredvid min älskling. När jag satte mig upp kramade han om mig, kollade på mig och sa "du är så otroligt vacker, jag älskar dig så enormt" och han menade det, det hördes verkligen. Jag som knappt tar åt min komplimanger tog åt mig, sitter fortfarande och ler lite grann. Och ändå säger han att han älskar mig flera gånger om dagen, men ibland känns det mer på alla sätt. Underbart! Var bara tvungen att dela med mig lite av min glädje. Och jag behövde verkligen lite bekräftelse efter att jag gått upp i vikt, vilket han inte ens verkat sett än, som tur är enligt mig. ;)

Jag kan tyvärr meddela att jag inte lyckats med denna dagen heller. MEN jag har lagt till ett annat mål för idag och det är att vara positiv och älska mig själv, för det borde väll vara grunden till att sluta hetsa och spy, eller ja hela grunden för att må bra?


Skriv din åsikt
Postat av: Anna-Karin

Du är otroligt duktig ..kämpa på..tycker att dina mål som du har satt nu att älska dig själv är jätte bra...det är de målen du ska fokucera på så kommer det andra målen med spyfria dagar lite mer av sig själv...gör du några av övningarna i Mia Törnblads bok? kram på dig

2009-04-21 @ 12:45:20
Postat av: M

om man inte tycker om sig själv - för vem kämpar man då?

jag tror precis som du att det är grunden till mycket!



kämpa på :)

2009-04-21 @ 12:53:07
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: Anonym

Din blogg får en att tänka.

Du borde skriva en bok i dagboksform, för det skulle kunna hjälpa andra som är i samma situation som du.

Du är duktig på att skriva (formulera dig osv)



Hoppas du kommer ur problemen snart, tjejen , ingen ska behöva oroa sig saker som hör till vardagen.



kram

Mickys

2009-04-21 @ 21:04:45

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0