Middag

Middagen gick bra, jag kände mig duktig som lagade mat åt hela familjen, så mysigt när man sitter ner allihopa och äter och pratar. Det blev råris med ugnstekta grönsaker och bön/äppelsallad, riktigt gott faktiskt.

Jag blev jättenojjig förut idag precis efter att jag hade spytt så sa pappa att han och mamma ville prata lite med mig (det lät som att det var ganska seriöst, dessutom satt de i vardagsrummet precis utanför toaletten...), men sen visade det sig bara vara att de ville prata om studenten. Herregud vad de skrämde upp mig, men det är ännu ett pepp för mig - jag vill inte känna mig rädd för att bli påkommen med att spy därför ska jag sluta spy! Logiskt.


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Kämpa! Du förtjänar inte att spy. Igen gör det

2009-04-10 @ 11:34:56
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0