Panik

Jag hatar att få panik oavsett vad det handlar om för så fort paniken kommer så är det som om det slår gong gong klockor inuti min kropp som talar om för mig vad jag borde göra (vilket är vad jag absolut inte borde göra) att hetsa. Men jag ska försöka klara mig. Det jag har panik över är kanske lite smålöjligt för vissa men ganska stort för mig, jag har planerat in 2 stora resor SAMTIDIGT. Samma datum, över julen. Och båda är långt bort, men på olika håll och jag kan verkligen inte fatta vad jag ska göra, jag har hela tiden trott att jag bara planerat med min kille och hans familj, men nu har jag tydligen lovat en polare och hela min familj att hälsa på dem i USA och jag vill så hemskt mycket dit med. GAH! Jag vill verkligen inte svika min kille heller och jag vill resa med honom, jag vill ha båda resorna, och sen tänkte jag att man kanske kunna pressa ihop det så att jag åkte direkt från ena till den andra, vilket väll hade gått om det inte vore för att jag (förhoppningsvis) pluggar då... Fan.

Jag ska inte få panik, jag ska inte hetsa. Nej, nu ska jag kolla film, mysa och komma på andra tankar. Puss!


Ingen panik mer tack!

Skriv din åsikt
Postat av: emma

Tack så mycket! :)

2009-04-25 @ 20:26:14
URL: http://emmaagzz.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0