Panik?

Gick ner till köket för att fixa lite mellanmål (ett skivat äpple med mini yoggi och kanel) och såg att mamma fixade med maten, PAJ, har aldrig gillat paj, varken skalet eller den geggiga fyllningen av äggsmet. På köpet såg jag den stora smörklumpen och allt vetemjöl som pajskalet bestod av. Paniken började stiga i kroppen, så jag bestämde mig för att äta mitt mellanmål och fixa någon annan lunch till mig senare, för annars är risken enormt stor att jag börjar hetsa efter det, och det kan jag som sagt inte göra idag. Har inte tid med det heller, här ska pluggas, känner mig riktigt duktig idag. ;D

Skriv din åsikt
Postat av: Sofy

Åh vad duktig du var! Det måsta ha kännts skönt!! :) Bra att du inte tog paj och åt ditt mellis istället. Du är stark, du klarar det! :)

2009-04-26 @ 13:58:24

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0