Sjukgymnasten

Det var väldigt skumt idag, jag vågade knappt väga mig eftersom jag har ätit mycket mer än vanligt den senaste veckan, och när jag väl ställer mig på vågen ser jag att jag gått NER 0.7kg. Hur är detta möjligt? Hon trodde förstås att jag hade slutat äta, spytt för mycket, tränat för mycket etc. Men jag har skött maten ganska bra även om jag spytt, kompenserat min spya med att äta ett extra mellanmål efter hela tiden.

Vikt: 49.3
Blodtryck: 90/63


Sen hade jag tydligen fått en dietist tid för en vecka sen, men jag har inte fått nått brev hem, jätteskumt. Men nu har jag hur som helst bokat en ny tid, ska bli intressant att få veta vad och hur mycket jag borde äta.


Skriv din åsikt
Postat av: Simone

Du kanske har kickat igång förbränningen när du har börjat äta mer :) det brukar bli att man går ner då! grattis till jobbet btw, kram!

2009-04-30 @ 12:04:30
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0