Skola,skola,skola

Denna dagen är fullproppad med alla möjliga saker:

  • Redovisning 10min
  • Musikalträning
  • Redovisning 30min
  • Dansa och träna
En hel del att hålla koll på med andra ord, och jag har inte tid att hetsa ELLER få ångest idag, känns sådär bra faktiskt. Har ätit frukost för en stund sen, min plan idag är att äta regelbundet så att jag inte har någon chans att hetsäta, fast ångesten vet jag inte riktigt vad jag ska göra åt. Jag borde precis som ni säger ACCEPTERA att jag får ångesten, men om jag är i skolan och måste ha grymt mycket fokus, vad gör jag då?


Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Ha en UNDERBAR dag tjejen!

Jag tror på dig,

du är stark.

2009-04-27 @ 10:27:48
URL: http://www.nogg.se/missmaria
Postat av: tess

jag är varken proana eller på väg att få ätstörningar. Jag väger några kg mer än vad jag borde. Jag är helt övertygad att jag inte har en felaktig bild av min kropp. Jag anser inte att jg är onormalt tjock, bara lite rund, och vill gå ner till att bli smal, inte mager. Jag äter 4 gånger om dan och blir mätt varje gång. Jag förstår inte hur det kan vara något fel med att vilja sluta äta onyttigt under en period av sitt liv. Det mår man ju bättre av! Jag är piggare nu än nånsin när jag inte har lika mycket fett att släpa på. Träna gör jag knappt alls, tar lite promenader ibland bara. Jag vet att det här är rätt känsligt och att man måste vara försiktig med att låta det gå för långt, men jag har inga orealistiska mål och jag äter nyttigt men mycket för att nå dem, så jag ser inget fel. Men jag förstår att man kan oroa sig eftersom det säkert ofta är såhär många börjar innan de får ätstörningar! Kram

2009-04-27 @ 12:00:51
URL: http://nuskadetske.blogg.se/
Postat av: Lesly

sv ang vaxning. haha aj da. nee jag har bara testat, underben och underarmar och "mouch" mustachen :P haha. Det var inte så jätte farligt tyckte jag inte. Snyggt resultat så jag är jätte nöjd och ska fortsätta med det. Jag har så kännslig hud i armhålorna så det skulle jag inte våga testa :P Bikinilinjen har jag faktiskt funderat på att göra. Så nästa gång =)





Lycka till med redovisningarna och kul med DANS =) KRam

2009-04-27 @ 13:33:03
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: lillis

Om du måste fokusera på skolan intensivt kanske du glömmer" ångesten och andra saker för en stund? är det inte så?

du är så bra! Ska länka dig i min blogg från och med nu!

2009-04-27 @ 16:51:27
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0