Tankar

Det är så många tankar som flyger i mitt huvud just nu, jag har inte många veckor kvar tills studenten nu så jag borde skärpa mig i skolan. Och om jag ska skärpa mig i skolan så måste jag även skärpa mig vad gäller maten. Men det är svårare än det låter, ångesten är på mig så fort jag ätit upp, jag har inga problem att äta, det är efter allt kommer. Och efter studenten så ska jag dels jobba och sedan även läsa vidare, och då måste jag verkligen ha kroppen och psyket på topp, inte nere i botten som nu.

Men jag försöker tänka positivt när jag ser min kropp, jag ska älska mina former istället för att sukta efter en skelettsmal kropp. Mina bröst börjar växa lite, till och med så att jag märker det. Det är mycket positivt.

Imorgon ska jag på anställningsintervju och skippar därför skolan då, kanske inte det bästa att göra men jag vill verkligen ha ett jobb till sommaren.

Just nu känns allt så kaos, varför gör det det? Jag har en underbar pojkvän, underbara vänner, en bra familj, söta husdjur, bra betyg trots att min närvaro är dålig. Men just det, sjukdommen, den är kaoset, inte jag.


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Det du skriver låter så klokt! Jag beundrar dig och jag vet att du kommer klara dig fint!

2009-04-15 @ 09:49:22
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0