Tips!

Ett litet tips till er som hetsar och spyr (eller något annat ni vill sluta med) som jag använt sedan 1 Januari detta året är att skaffa en kalender (kan vara din vanliga) och sedan sätta stora kryss de dagarna som det inte gick bra och stora hjärtan de dagar du klarade det. Sedan kan man kolla tillbaka om det finns några dagar som man klarar det oftare på och då kan man lättare sätta ihop sambanden, kanske du tränar den dagen eller så är det din lediga dag etc. Plus att man kan räkna ut hur många dagar som man klarat per månad. Jag tror 4 eller 5 dagar var mitt rekord detta året, februari var det 0... Men denna månaden ska jag slå mitt rekord och klara mer än en vecka, oavsett om jag gör det i sträck eller duttat här och där.

Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

du är så stark, du kommer klara det!

2009-04-05 @ 09:56:15
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Frida

Hej!

Tycker att det är jättebra att du skriver om allt detta, vet att det hjälper många andra i samma situation. Har en kompis som har ätstörningar. Måste tipsa henne om din blogg, det skulle nog hjälpa henne riktigt mycket.

2009-04-05 @ 10:30:06
URL: http://fidzi.bloggagratis.se
Postat av: Simone

Oj tack för tipset, det var ju sktibra!!kram

2009-04-06 @ 20:24:04
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: Anonym

jag har en almanacka som jag skriver allt kaloriintag i, där skriver jag "svullkaos" när jag failar. ibland går det hur bra som helst och ibland kan det vara svullkaos två dagar i rad.

2009-04-14 @ 02:23:38

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0