Underbart!

Denna dagen har gått hur bra som helst, jag har varit på alla lektioner, varken kommit försent eller gått för tidigt. Min redovisning gick hur bra som helst och jag har ätit riktigt och inte spytt. Men framför allt är jag stolt över lunchen, jag har nog inte ätit vit pasta sen jag började bli sjuk för snart 3 år sedan, men idag fanns det bara vit pasta i skolan och då brukar jag bara ta det som är till, men idag tog jag lite vit pasta, OCH HADE INGEN ÅNGEST! Hur bra som helst!

På eftermiddagen när jag var sur och trött och allmänt grinig, gick jag och köpte en fralla och åkte och tränade istället för att deppa ihop med en godispåse. Och nu sitter jag här och bloggar/äter om vart annat. Snart kommer min kompis hit. Full dag med andra ord. Men det är bra, idag ska jag få rita in ett hjärta i min kalender (gör det varje gång jag klarar en hel dag, man blir så glad av att göra det!)

Missade förresten min psykolog tid igår av misstag, inte bra...


Ibland är livet bra vackert!

Skriv din åsikt
Postat av: Anna

Kul att höra! Ångest handlar ju faktiskt bara om hur man tänker, så om man ändrar sitt tankesätt och slutar dela in maten i kategorier så blir allt mycket lättare. I grunden är ju all mat uppbyggd av samma atomer :). Du är grym, keep on fighting!

2009-04-28 @ 22:16:04
Postat av: Denize

Vad bra att du klarade dagen så bra! Stort grattis och bra jobbat!

2009-04-28 @ 22:42:23

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0