Underbart



Åh jag är glad nu, provet gick jättebra, eller ja prov och prov, jag skrev en insändare, men jag blev väldigt stolt över den så jag hoppas min lärare också tycker om den, hon påpekade att jag hade bra styckeindelning i alla fall. Jag var klar först i hela klassen trots att jag satt och vred och vände på mig, läste igenom min text minst 10gånger om och gjorde småändringar. Jag antar att jag skriver snabbt, men hur kan man sitta och skriva en artikel på runt 1-2sidor i 5 timmar? Det går inte ihop i mitt huvud. Jag satt i 1,5h tror jag, sen åkte jag iväg till gymmet och tränade i en halvtimma och nu är jag hemma igen.

Så underbart väder, varmt och soligt. Jag ska strax börja plugga inför ett svårt prov, kommer inte bli kul men det måste göras!

Hur gick det för er på nationella?

Skriv din åsikt
Postat av: Camilla

Gick aldrig dit :( Kul att dt gick bra för dig iaf :)

2009-04-01 @ 15:56:23
Postat av: Amanda

Sv: Okej , tack för tipset, hur länge har du haft anorexia ?



Sv: Ja jag gör designer och jag skulle gärna vilja hjälpa dig !

2009-04-01 @ 19:34:50
URL: http://manlee.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0