FAN

Jag misslyckades idag, jag försökte unna mig en normalportion glass, och åt den, njöt so long so good. Men sen när jag ätit klart den började ätmonstret börja skrika efter mer och att jag ändå kommer bli tjock. JAG KOMMER INTE BLI TJOCK! Jag kommer möjligen bli normalviktig, men jag är fortfarande underviktig oavsett vad mina tankar än säger. Men jag hetsade och spydde, fast inte allt, jag blev besviken på mig själv och sa att jag inte ville spy mer så jag slutade. Man märker direkt att det är dåligt för kroppen, allt svartnar när jag är uppe i en hets eller försöker resa mig, och efter att jag spytt dunkar hjärtat snabbare än jag kan förklara. Och så är jag sjukt rädd för att skada tänderna.

Ska dricka lite vatten för att skölja bort alla hemska syror nu, jag ska klara det imorgon och resten av veckan. Jag ska ta en dag i taget. Och jag ska äta normalt idag ändå, jag ska skita HELT i ätstörningen, nu är det jag som gäller, jag behöver bli frisk och jag vill det så sjukt mycket. Men om man vill något så måste man också offra lite för att få sin vilja igenom.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Det är synd, men ibland blir det fel. Man måste kunna göra misstag ibland, men det blir bättre. Och deppa inte ihop över det, du hade ju faktiskt klarat NIO dagar innan! :)

2009-08-24 @ 17:15:43
URL: http://anoa.blogg.se/
Postat av: Malin

Visst är det otroligt synd men tänk på hur många dagar du egentligen klarade; DU ÄR GRYM, minst sagt. Den här gången klarar du 10 dagar, okej?



Du är stark, verkligen. <3

2009-08-24 @ 20:20:38
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: lillis

JA! Skit i den fucking idiotiska bajs snor korviga äckel ätstörningen. DEt är en bitchig sak som inte ska få ta tid från ditt liv! Eller hur? ;)



Sådesa! Mat är gott och att mår bra är lycka!



Du är så stark gumman!!



kramar lillis

2009-08-24 @ 20:23:30
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: Mergime

Ny dag imorgon du, nya möjligheter.

du klarar detta.. ! kram

2009-08-24 @ 21:08:30
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Jag vet inte alls vad dom sagt till dig. Men det kanske skulle vara bra att inte unna sig saker tills vidare. Bara äta mat för att lindra ångesten.

Jag fick direktiv att bara ta en portion och att inte äta onyttigheter utan följa matschemat. Visst att ångesten kommer ändå. Men du kanske kan håll aundan hetsandet?

Bara en liten tanke.

Men du klarade 10 dagar! Tänk på det 10 dagar!!!!!!!



Kram

2009-08-25 @ 06:11:44
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0