Hösten

Mina mål för hösten

  • Gå på alla lektioner utom om jag är riktigt sjuk.
  • Plugga minst en timma efter skolan varje dag (utom helger)
  • Lära mig något nytt varje dag
  • Inte ge upp
  • Äta alla måltider och i normala portioner
  • Inte spy, vila istället och låta ångesten passera
  • Jobba med självförtroendet och självkänslan
  • Träna hemma framför tvn - med andra ord inte lika mycket konditionsträning utan snarare för att förbli frisk
  • Träffa nya folk och låta dom komma mig nära
  • Inte tappa bort mina gamla vänner trots att jag flyttar, jag kan alltid hälsa på och likadant för dom
  • Fundera på vad jag vill ha ut från mitt förhållande och se till att jag får ut det jag vill
  • Överaska min kille oftare
  • Bli mer positiv och se livet med glada öppna ögon så som det borde vara
  • Klara mig ekonomiskt på mina 7800:- men det borde absolut gå

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0