Idag

Frukost
2 delikatess knäckebröd med mini keso och rökt kalkon
1 kokt ägg
½ grapefrukt + en skiva melon

Mellanmål
2 delikatess knäckebröd ett med mini keso och rökt kalkon och den andra med makrill i tomatsås på tub


Ska åka iväg till lite släktingar nu, det blir lunch, middag och tårta hos dom. Har ingen ångest över det ÄN. Tårtan är väll det jobbigaste, jag hoppas på att det finns färsk frukt som man kan ta istället. Men men, annars får jag äta mig mätt innan tårtan eller ta en liten bit tårta. Vi hörs imorgon, hoppas ni har en mysig helg!

Skriv din åsikt
Postat av: Sandra

Det är bra. Du kommer klara tårtan respektiv lunch och middag! Jag håller tummarna! lycka till! :D

2009-08-01 @ 10:01:57
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: missh

Toppenbra tjejen!

Asduktigt av dej!

Känner du av att du faktiskt blir STARKARE av att stå emot ÄS o tankarna?! Hoppas det!

Ju mer o ju fler ggr du gör det, ju enklare blir det för varje gång o tillslut kommer det inte ens va nåt problem! Hihi*

Hoppas du får en riktig bra dag hos släktingarna idag också! Lycka till*

och bra att du kör träning regelbundet om du tycker som jag, att det hjälper o underlättar!

Ha en bra dag fina du*/kramar

2009-08-01 @ 11:45:45
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0