Igår och idag

Förlåt för att jag uppdaterat så lite, inte svarat på kommentarer eller kommenterar särskilt mycket de senaste dagarna. Men har nog inte mått så bra när jag tänker efter. Igår bestämde jag mig att jag skulle klara hela dagen. Och ja, jag klarade ju DAGEN men sen vid 8 på kvällen blev det andra bullar: godis, nötter, glass, bullar ÅNGEST och spya. Jag klarar inte av mys med godis etc. Det funkar bara inte. Hur mycket jag än vill.

Idag har jag inte heller klarat dagen, men jag började dagen bra, först en 50min snabb promenad innan frukost sedan en stor frukost (2 lingongrova med bregott, fet ost och skinka + 1 kokt ägg + 2,5dl lättyugurt med ½dl musli + te) sedan övningskörde jag, åt ett mellanmål (dubbelmacka gjord på 2 lingongrova med fet ost, bregott och skinka) sen cyklade jag en runda på ca 45min, plockade blåbär och gjorde lunch till mig och mamma. Vet inte vart det slog fel, så bra början på dagen men precis efter lunch så började jag hetsa. Varför? Jag ska inte hålla på så längre, jag är värd bättre!

Ska träffa en kompis ikväll, det ska bli riktigt kul! Nu ska jag gå och göra ett mellanmål, som jag sagt innan så ska jag tvinga mig själv att äta mellanmål efter varje hets just för att inse att jag måste äta! Jag mår bra av att äta mat. Jag vill tillbaka till tiden då jag tränade och åt och bara njöt av livet. Dit vill jag nu.

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

du kanske borde avstå från godiset? ett tag framöver? du MÅSTE inte äta godis några ggr i veckan BARA för att de flesta människor gör det. du har ju uppenbarligen problem med just sötsaker... egentligen behöver ju kroppen inte den sortens bränsle. satsa på näringsrik MAT och vänta med godiset tills du känner dig redo. låt det ta tid. rid ut stormen så att säga. många kramar.

2009-08-06 @ 08:33:17
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0