Lyckad dag

Har haft en underbar dag, flyttade idag, känns skumt, men jag vågade, och nu bor jag ensam, det känns jätteskumt att flytta hemifrån. Men jag tror det kommer hjälpa mig att bli frisk faktiskt, för nu kan jag laga den mat JAG vill ha när JAG vill ha den. Mycket bra, blir så stressad om jag är hungrig men vet att det blir mat en timma senare etc. Jag har klarat denna dagen med. Jag är glad, mycket glad! Imorgon ska jag ta mig en promenad och lära känna mitt nya ställe!

Hoppas ni har det lika bra som jag. :)


Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Det här kommer bli bra! Du är så jävla stark och dina 9 dagar kommer snart att bli fler och fler och fler tills hetsen inte ens finns i ditt huvud.



Jag tror verkligen på dig och jag tror att det kommer bli skitbra när du kan fixa mat när du själv är hungrig, utan att behöva vänta. TOPPEN, fortsätt kämpa <3

2009-08-28 @ 21:00:10
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, har du flyttat nu. Det kommer DU fixa galant. Du vet vart smyghålen finns, håll hårt i tyglarna och kämpa! Du kommer fixa det!



btw, är det du på ngn av bilderna på headern? krrram!

2009-08-29 @ 09:41:24
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0