Måndag

Skola idag, det kändes kul, men lite skumt. Så förvirrande vilka man ska umgås med, det formar en ju ganska mycket som person, vare sig man vill det eller inte. Men jag hängde runt med lite olika folk, kändes bra!

Jag åt även lunch i skolan, precis lika mycket som alla andra, det är nog en ganska bra övningsgrej att äta lunch med andra, fast även hålla koll så att man äter med folk som inte bantar etc. Då det känns som att rätt många gör det, i alla fall när de äter med andra. Dumt. Men jag åt en normalstor portion, blev mätt och stolt.

Ikväll blir det som sagt rödbetssoppa, fast jag ska ta tacochips till istället för bröd eftersom jag har tacochips hemma men inte bröd. ;) Mums!

Vad ska ni äta ikväll?

Skriv din åsikt
Postat av: sandra

Vad kul med skola! det klarar du! :) vilken klass?



ja eller hur! vänner gör allt mkt lättare! <3

2009-08-31 @ 16:19:58
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0