Måndag

Nej denna dagen gick inte som den skulle, MEN jag lyckades iallafall med en sak, när jag var inne i affären och skulle handla ett äpple och lite knäckebröd så slog hetsen till i huvudet och sa åt mig att köpa GODIS GODIS GODIS! Men istället gick jag runt och köpte med mig konservmat som jag ska ha när jag flyttar om några veckor, ett poäng till mig! Men ätstörningen har vunnit x antal gånger idag redan tyvärr...

Det är bara att ta nya tag!

Skriv din åsikt
Postat av: Emelie

Vad har hänt gumman? Det gick ju så bra för dig för ett tag sedan! Helst av allt vill jag bara att du skall ringa upp mig varje gång ätstörningen tar över så att jag kan hjälpa dig. Men jag vet att du vill vara anonym. Jag hoppas att du får tillbaka kämparglöden som du hade när du klarade så många dagar i rad:)



Kram på dig!



2009-08-03 @ 20:59:22
Postat av: Lisa

2009-08-04 @ 10:00:12

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0