Mat

Frukost
1 kokt ägg
2 delikatess knäckebröd med mini keso
1 äpple + 1,5dl turkisk yougurt light (3.5%fett)

Mellanmål
1 äpple
2 delikatess knäckebröd + tunt bregott + 1 skiva fet ost

Lunch
Sallad (tomat/gurka/sallat) + vinegrett + 6kuber feta ost (normal fetthalt!) + 2 oliver + 1/2 kokt ägg
3 grova mackor med smör tunt

Mellanmål (?)
1 glas mousserande kallt vitt vin (mums!)

Middag
Kokt kyckling klubba utan skinn + spad + kokt kål
2 grova mackor utan pålägg
1 päron

Kvällsmat
1 liten bit pizza utan ost

Hets
Godis, kakor, nötter
Spya

Jag föll dit igen, varför? Hela mitt huvud och hela min kropp snurrar. Jag mår illa både fysiskt och psykiskt. Ändå inbillar jag mig att jag blir lugnare efter hets, det blir jag INTE, varför förstår jag inte det? Det är inte heller gott att hetsa, bara stressigt. Fan


Skriv din åsikt
Postat av: amanda

hej hopp. tråkigt att du föll dit igen. men varje gång du tar dig upp ur det så blir du starkare. jag lovar. kanske borde satsa på att äta MER mat istället? 2 delikatessknäcke ger inte så mkt energi... riktigt grovt bröd och rikligt med pålägg? leverpastej? avocado? gröt kokat med ägg? serevera med färska bär och RÖD mjölk... ? :) middagen kanske borde bestå av mer protein än en liten kycklingklubba? varför utan skinn? nyttigt och gott ;)

2009-08-09 @ 11:10:19
Postat av: Sandra

Alla faller vi dit igen, men varje gång du reser dig blir du starkare. Jag tycker som amanda, försök att sattsa på att äta lite mer och mer mättande mat.

Kram på dig!

2009-08-09 @ 11:26:06
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu har jag läst igenom det jag har jag missat de senaste dagarna och det om dina föräldrar gjorde mig otroligt förbannad. Snälla, du måste "komma ut ur garderoben" och se till att de förstår hur du egentligen mår. Du skulle förmodligen bli stöttad av dem & de skulle kanske tänka efter en extra gång innan de kommer med sådana kommentarer.



Annars kan jag inte annat än att hålla med amanda. Mjukt, grovt bröd istället för delikatessknäcke säger ju sig självt, eller hur? Det fattas en hel del kolhydrater (pasta, ris eller potatis) och alla former av brist leder automatiskt till hets.



Att falla är inte att misslyckas, att sedan inte resa sig är däremot att misslyckas. För varje gång du faller dit igen blir du starkare, bara du fortsätter ställa dig upp igen. Jag tror på dig hörredu!

2009-08-09 @ 14:02:46
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0