Mat

frukost
2 halvgrova mackor med smör (tunt) ena med fet ost och ena med kräftstjärtar
1/2 äpple, 1/5dl svarta vinbär + 1,5dl fet a-fil

Mellanmål
Äpple
4 kräftstjärtar

Lunch
Omelett (fet ost, röd mjölk, ägg, mycket smör och antagligen grädde med men jag åt ändå!)
5 zuccinibitar och 1/2 tomat stekta i massa olja
2 råa tomater

Mellanmål
1 halvgrov macka med smör (tunt), fet ost och 3 kräftstjärtar



Skriv din åsikt
Postat av: Maja

Hejsan!

Jag är 15 år & har också bulimi, har behandlats sedan i jul. De har hjälpt men inte helt. Tycker du är sjukt duktig som klarat av så pass som du gjort. Jag jämför mej också med andra med ätströning osv.. Men har tips på hur man ska äta, något som gör så man inte känner sur oså..



Frukost: 1 tallrik gröt+ macka + dricka

mellanmål: macka + dricka ( eller om du tar vatten en frukt )

Lunch: 3 potatiser / 2,5dl pasta ( fullkorn? ) / 2 dl ris.. Sen typ 6 kötbullar, 4skivor korv eller så.. Och grönsaker

Mellanmål: Flingor/müsil m fil/mjölk eller ett ägg, eller macka och dricka

Middag: Som luchen

Kvällsmål: En macka typ, eller två :)

Äter man detta & håller det regelbundet håller man igång en bra förbränning & kroppen får vad den behöver. har jag lärt mej där

Lycka till!

KRAM!

Middag: Som luchen

2009-08-10 @ 12:46:06

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0