myser

Är hos min mormor nu, det är så mysigt. Solen lyser som bara den och jag har bara njutit av dagen, jag hade ångest på eftermiddagen, norpade till och med åt mig en daim i väskan, men jag åt den inte, den var tänkt som en del i en hets, men nej, den ligger allt kvar där än. Och nog har jag kollat vad som finns här med, glass, kakor, choklad etc. men nej, jag har ätit MAT! Och jag har klarat hela dagen hittils. Just nu är jag proppmätt efter middagen. Ska däremot baka lite kakor senare ikväll eftersom mormor ville smaka på mina kakor, jag är grym på att baka. Men frågan är om ångesten kommer slå på. Jag ska slå den på fingrarna isåfall! Ni får se senare ikväll hur jag har ätit, jag har varit duktig! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Angelica

kikar in o önskar dig en trevlig lördakväll o helg! :)

kram

2009-08-08 @ 20:53:54
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0