Sjukgymnast

Ska träffa sjukgymnasten idag, första gången på över en månad nu tror jag. Så vi ska ta vikt, blodtryck och prata lite, tror att detta dessutom är den sista gången jag träffar henne eftersom jag ska flytta, lite sorgligt käns det konstigt nog. Jag vet att jag gått upp i vikt hur som helst så det kommer hon ju bli glad för.

Åt just frukost med 1 kokt ägg, 2 delikatess knäckebröd (2m. makrill i tomatsås på tub och 1m. bregott och fet ost), lätt naturell yougurt + ½dl müsli att jag vågar äta frukost innan vägning är ett stort steg framåt! Ska bli LITE spännande att se vad jag väger, men ja, jag tror att det kommer generera i ångest, ångest och ångest. Men mina planer för dagen är INTE ånget utan att åka och bada/sola med vänner. Och träna lite smått.


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0