Söndag

Ni är så underbara som får mig att le när jag läser era kommentarer, ni stöttar mig när jag verkligen behöver det! Och jag ska ta till mig era råd om att äta mer. Men det är svårt, jag känner mig som en jätte fysiskt nu. Men jag har klarat mig hittils idag och det är bra. Jag har haft en kanon fin dag med, började dagen med en powerwalk i 45min och åt sedan frukost, legat och solat och försökt hjula (går inte så bra...) och tog en 45min promenad efter lunchen i solen, mys! Vad jag har ätit skriver jag senare ikväll som vanligt. Och jag ska skärpa mig, jag har varit duktig idag tycker jag. Hoppas det går bra för er med och att ni njuter av det fina vädret!

Skriv din åsikt
Postat av: perfectionismyenemy

Låter härligt :) hoppas dagen fortsätter lika bra!

Kram.

2009-08-09 @ 17:20:33
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0