Statistik

Som jag skrivit flera gånger innan så gör jag ett hjärta (om jag inte spyr) eller ett kors (om jag spyr) i min kalender för varje dag, ända sedan nyår. Och jag har gjort det VARJE dag, siffrorna slår mig i huvudet, hur kan jag med att utsätta min kropp för detta så jävla ofta!? Men siffrorna har slagit runt helt de senaste 2 månaderna, och så ska det fortsätta!

Januari: 10 klarade dagar av 31dagar

Februari: 0 klarade dagar av 28dagar

Mars: 4 klarade dagar av 31dagar

April: 5 klarade dagar av 30dagar

Maj: 10 klarade dagar av 31dagar

Juni: 5 klarade dagar av 30dagar

Juli: 16 klarade dagar av 31dagar

Augusti: 15 klarade dagar av 31dagar (16 om jag klarar det imorgon med)


Skriv din åsikt
Postat av: sandra

DU klarar det imorrn! bra gjort att skriva upp, då ser du dina framsteg! bra jobbat :)



SV: Fan vad grym du är. Du kommer klara dedt här! jag TROR PÅ DIG! med mig är det sådär. Väldigt mkt jobbiga tankar och alltid orkar man inte kämpa emot. Men efter regn kommer alltid sol! imorrn blir en bra dag :) kram

2009-08-30 @ 22:28:09
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: M

vad "lustigt". Jag har exakt samma system av hjärtan och kors i min kalender. Kämpa på!



Kram

2009-08-31 @ 14:19:42
Postat av: Louise

du gör framsteg ju! :D fortsätt så!! kram<3

2009-08-31 @ 22:23:23
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0