Torsdag

Jag klarade som sagt inte dagen igår men jag klarade hela kvällen och hade en underbar dag. Lyssnade på konserter, gick runt på stan med roliga människor. Drack öl med roliga människor, var lulligt och glad. Skapade nya planer, jag ska till stockholm och festa om någon vecka, kul kul. :D Och ikväll blir det party, party, paty. Jag ska dricka goda drinkar och glömma morgondagen!

Låg och småpratade med min kille igår natt, så mysigt, han sa att han ville gifta mig när vi fyller 24 eller 25 och sedan skaffa barn och flytta till något hus. Vi är redan förlovade men han var inte säker på att jag verkligen ville gifta mig, men det vill jag. Han är mitt allt. Kommer bli svårt att flytta ifrån honom när jag börjar plugga.

Sen kom vi in på ätstörningar med på nått vänster, eller jag var lite orolig att han och hans kompisar skulle förakta mig bakom ryggen om jag gick upp i vikt, för de kan kläcka ur sig utan att tänka på det "jamen fyfan hon är ju tjock!" om sina ex etc. Men han förklarade att det var tjejer som vägde över 100kg, och att de menade det mest för att de var arga på dem av andra orsaker. Jag borde nog vara lugn med tanke på att hans kompisar frågat honom om hur jag mår, och sagt att jag borde äta mer. Och så trodde min kille att jag var nästan helt frisk nu, fast det är jag långt ifrån.

Skriv din åsikt
Postat av: elin

Hittade din blogg på bloggtoppen. Jag håller just nu själv på att behandlas för min anorexi och har fått rådet att läsa boken "Mattillåtet". Har du läst den? Om inte rekommenderar jag den verkligen. Den vänder sig till folk med alla olika typer av ätstörning och jag känner att den har hjälpt mig en bit på väg.

Ta hand om dig.

2009-08-13 @ 15:28:18
URL: http://simalabimen.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0