Avklarad

Jag klarade denna dagen, lycka fast samtidigt har jag ångest över min kropp, jag känner mig stor som ett hus, inte alls kul. Hur kommer man över det?

Skriv din åsikt
Postat av: Border Girl

Vad duktig du är som klara det idag. Jag önskar jag också gjorde det. Min hals svider och jag är hur hungrig som helst. Funderar städnigt på hur man ska komma över det. Herregud det är ju bara lite mat? "Äta bör man annars dör man". Men för mig är det så mycket mer. Hur går det för dig? Berättat för dina föräldrar än?



Kram

2009-12-06 @ 20:56:05
URL: http://mybordergirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag brukar typ tänka "aa men visst, som om jag skulle ha gått upp 10 kg på en dag då eller?!?! Jag var ju smal imorse. Fan vad fjantig jag är som ens inbillar dig att jag har blivit större på några timmar!Det händer liksom inte ens!". Sen skakar jag av mig dom tankarna:)

2009-12-06 @ 22:11:13

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0