Godmorgon

Äter frukost med mamma, god, god frukost! Haha, och ja, jag är en extrem frukostmänniska, favoritmålet helt klart.

2 grova mackor (med massor av frön i) + bregott + ost
½dl lätt kesella + 1dl naturell yougurt + 1dl blåbär
1 glas blodapelsin/apelsin juice
1 kopp te


Och om någon invänder på att det är mycket så kan jag tillägga att nej, det är inte alls för mycket. (Får alltid sådana kommentarer om jag skriver med teet eller drickan till, just för att det är mer att läsa så känns det kanske som att det är mycket för er, vad vet jag. Gott är det i alla fall!)

Skriv din åsikt
Postat av: Magda

Haha nej det är verkligen inte för mycket. Alldeles lagom och GOTT lät det!!! Själv ska jag festa på gröt med banan, messmör och kanel på (det är sjukt gott jag lovar) samt rostat surdegsvalnötsbröd med dito på och kaffe,, med masser av mjölk ^^ KRAM!

2009-12-06 @ 11:55:43
Postat av: danni

Shit, är det sådär vanliga människor äter till frukost? .__.

vet du hur många kcal det är?

2009-12-06 @ 12:40:06
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men vad är det för nått pucko som kommenterat???? Det där var ju inte ens en stor frukost!!!

Jag blir så arg och jag förstår verkligen att du också blir irriterad på det! Blockera IP adressen!



kram

2009-12-06 @ 14:04:02
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Bundle

Bry dig inte om alla dumma kommentarer om att du äter för mycket, de vet inte vad de pratar om. Sådanna kommentarer stjälper istället för hjälper. Du äter INTE för mycket, snarare för lite, men du är på jäkligt god väg och det ska du vara så himla stolt över. Visa att du kan istället, för du kan verkligen, vi är många som tror och stöttar dig. Kram!

2009-12-06 @ 15:35:49
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Frukost är också mitt absoluta favoritmål:) Speciellt nu innan jul. Jag tända ljus och kollar på julkalendern varje morgon:)



Jag tycker absolut inte att det är mycket. Jag brukar äta havregrynsgröt med russin, kanel och mjölk, och en macka. Och te såklart!



Ha en bra andra advent:)



Många kramar!

2009-12-06 @ 16:59:09
Postat av: elin

ännu en frukostmänniska här! idag blev det risgrynsgröt med sirap och julbröd med russin och valnötter i!

2009-12-06 @ 23:52:50
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: camilla

frukosten ska vara största målet på dagen och jag är också frukostmänniska, det är så gott! :) och ser andra kommentaren uppifrån.. blir så arg. jag hoppas du inte vet hur många kcal det är och ignorerar komentaren. det lät som en god frukost och inget mer märkvärdigt med det! :) ha en bra dag!

2009-12-07 @ 13:22:27
URL: http://leverfordagenja.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0