Hemskt hemskt hemskt

Varför klarade jag det inte? Varför köpte jag hem hets? Varför hetsade jag fastän jag inte ens var sugen? Åh vad störande. Men nu är det slut med det, jag vill bli frisk. Jag bryr mig inte längre om den perfekta kroppen, eller jo det gör jag visst, men jag vill ändra vad jag anser är den perfekta kroppen. Och jag vill acceptera min kropp. Mina bröst gör jätte ont förresten, så jag inbillar mig att dom växer, haha. Men jag hoppas att dom gör det, det hade gjort mig väldigt glad, även om man knappt märker det själv, men ändå.

Förresten, hur ska jag göra om jag kommer in på dagsvården ska jag säga ja eller nej, jag börjar bli rädd, rädd för att hoppa av skolan, rädd för att berätta, rädd för att jag är för stor för vård, rädd för att jag ska gå upp en massa. Rädd helt enkelt.

Skriv din åsikt
Postat av: Sara

Jag tycker absolut att du ska ta hjälpen avseende dagvård om du får det!

Skolan kan du alltid ta igen och komplettera.

Kämpa på!

2009-12-10 @ 16:41:31
URL: http://allalivetssidor.blogspot.com
Postat av: lou

klart du ska ta dagvården! du tjänar ingenting på att vara sjuk längre än nödvändigt, får du chansen så våga. jag hejar på dig och ska själv försöka få dagvård. vi går igenom det tillsammans ^^



jag tänkte på en grej tidigare idag förresten. när du känner för att hetsa, har du testat att borsta tänderna riktigt länge och noga? låter säkert alldeles för enkelt och du kanske till och med har testat, men det har funkat för mig de gånger jag känner paniken slå till.



heja heja!

2009-12-10 @ 22:43:03
URL: http://straightjacketfeeling.webblogg.se/
Postat av: Linda

jag beundrar din styrka så.

2009-12-10 @ 23:55:58
URL: http://lindali.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0