I did it again

Och yes, idag misslyckades jag med, och jag har inte fått upp allt så nu kommer ångesten lite smått. Men jag måste säga att jag inte alls blivit deppigare sen jag började ta florexotinet, har tagit det i 3 dagar nu, visserligen börjar jag fundera över om det kommit upp trots att jag tagit det ca 4-5timmar innan jag spytt, har ju spytt alla tre dagarna. Jag känner hur som helst ingen större ångest, jag mår precis som innan, så jag ska väll inte klaga. ;D

Skriv din åsikt
Postat av: Miranda

Det kommer bli bra, jag försöker alltid ta flouxetinet direkt när jag vaknar, innan frukosten. För jag brukar kunna behålla frukosten och efter ca 1 timme har ju kroppen plockat upp tabletten!



Det är bara att försöka och försöka igen!



Kramis

2009-12-19 @ 16:33:12
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0