Kaos

Hela mitt liv är i kaos. Jag var ute igår och festade, drack mig redlöst full, hade ett jättegräl med min kille. Det började med att han började snacka om att han snart inte orkar med mina ätstörningar etc. men det var mer på discussionsnivå även om tårarna rann sakta ner för mina kinder. Senare på kvällen har jag väldigt många minnesluckor, jag kommer bara ihåg en smäll och att jag sitter på bussen med en fläskläpp och smink utsmetat i hela ansiktet.
Min kille knockade mig för att jag var så okontrolerbar och för full. Vilket jag blev fly förbannad och rädd av så jag sprang, jag sprang hela långa vägen i kylan, hem till honom och sov på hans soffa. Och nu imorse så kom hans mamma ner och pratade med mig om mina ätstörningar, sa att hon visste om att jag hade det etc. Och att jag måste berätta för mina föräldrar senast innan skolorna börjar igen, annars gör hon det.
Så nu måste jag berätta + att jag inte är säker på om jag  och min kille fortfarande är tillsammans. KUL! Jag vill bara dö just nu. Rakt upp och ner.

Skriv din åsikt
Postat av: Linda

vill du ha nån att prata med så finns jag här. msn, bloggen eller mail om du vill. KRAM!

2009-12-26 @ 20:54:13
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: dannofino.

vilken fitta till svärmor :o

2009-12-29 @ 00:51:23
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0