Kräkas

Är det inte lite lustigt att jag när jag var luten låtsades att jag hade spytt när jag ville vara hemma från skolan, jag gick in till toan, gjorde lite ljud och spolade i toaletten, kom ut och gick till mamma "jag har spytt, jag är nog sjuk". Och nu gör jag allt för att de INTE ska höra att jag spyr, plus faktumet att jag ju gör det på riktigt nu. Fan jag borde skärpa mig.

Nu blir det juldagsmiddag - lutfisk (eller ja, torks för min del). Mums

Skriv din åsikt
Postat av: elin

det är läskigt vilket spel hjärnan kan spela med en...hoppas julen var toppen i alla fall, min var helt underbar! :)

2009-12-25 @ 17:46:50
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Magda

Usch.. julen var jobbigare än vad jag trodde. Jag åt och har även idag ätit så mkt så jag känt mig spyfärdig. Jag hatar de där "nu ska jag passa på" känslorna som kommer när man väl tillåter sig. Har du också haft sådana och har du några tips på hur man får bort dem? Kan vräka i mig fast att jag är asmätt och inte alls ens vill ha.. bara för att jag vet att jag inte kommer att få äta det igen på så länge. Nästan aldrig med mat utan mest med choklad och bullar och sådant :/ blä.. det förstör himla mycket.

2009-12-25 @ 18:54:14
Postat av: amanda

god jul vännen.

2009-12-26 @ 16:25:29
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0