lunch

Fläskfilé, grönsaker och ris. mums mums! (Hade någon annan lagat det så hade jag nog varit mer tveksam, varför är det alltid lättare att äta mat man lagat själv?)

Är i skolan så hinner inte blogga just nu. Ha en bra dag sålänge <3

Skriv din åsikt
Postat av: Sandra

Lät gott! Tycker också att det är mycket lättare att äta mat man lagat själv. De kanske är lättare för då vet man hur den är tillagad och så får man allt på sitt "sätt".



Samma när det gäller stallet för mig, om någon annan mockat min hästs box istället för mig så blir jag inte nöjd, inte för att det hör till ämnet mat men. Tror det är någon "fix ide" man har, ångets relaterat. Hejar i alla fall på dig!

2009-12-10 @ 13:58:51
Postat av: Dannofino

Jag tror att det är lättare att äta mat man lagar själv, för då vet man hur många kcal maten är stekt i osv, om du fattar? kram



(oerhört duktigt av dig att äta överhuvudtaget!)<3

2009-12-10 @ 22:53:23
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0