Lunch

Det blev mackor tills lunch även idag, eller rättare sagt: 2 grova mackor med makrill i tomatsås + paprika, en kokt äggvita och en banan. I love frukost mat. ;D

Skriv din åsikt
Postat av: Bullen

Låter som att det är lite lite till lunch... Om du vill ha några lunch/middagsrecept från dagvårdens dietist så säg bara till... Jag har massor. :) Det mesta är lättlagat.



Kram!

2009-12-04 @ 12:54:41
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

mackor är ibland okej till lunch, bara man ser till att äta ordentligt på dagen och kvällen. jag är själv en mackmänniska och äter det ofta lill lunch även om jag vet att lagad mat kanske är bättre. men två mackor, en burk makrill (hela burken då), ägg (även om det hade varit betydligt bättre med gulan!) och en banan låter ändå bra. Ett glas mjölk till hade gjort det ännu bättre eller än hällre en skål flingor och yoghurt!

2009-12-05 @ 15:57:05
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0