Mat onsdagen

Frukost
2msk minikesella + 2dl naturell yougurt + 1 kiwi + 2 jordgubbar + 2msk musli

Lunch
2kokta ägg
1dl rödbetssallad
sallad
bröd

Mellanmål
5 nötter
1 apelsin

Middag
Sallad (sallad, lök, tomat, citron)
½ laxfile
en näve räkor

efterrätt: ½bit kladdkaka med en sked grädde

Ska nog äta en macka med mini keso senare ikväll med. Hoppas det gått bra för er, jag är glad att jag klarade efterrätten! :D

Skriv din åsikt
Postat av: elin

ser det också som en vinst att klara efterrätten! att jag sedan inte åt pepparkakor innan lunch eller fikade på eftermiddagen utan tog mitt mellanmål istället, det får bli nästa mål!

det är som du säger, att du äter mindre nu. men kämpa på och lycka till! nytt år snart:)

2009-12-30 @ 18:54:05
URL: http://simsalabimen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är på banan igen! Fan vad gryyymt!!!!!!:D Massa pepp till dig!

2009-12-30 @ 21:39:07
Postat av: Vilde

Men detta är ju jättelita! Lura inte dig själv! Det är ingen säger att inte kräks om du då låter dom anorektiske tankarna ha kontrollen. Låt inte en annan sjukdom ta över! Min terapeut säger alltid att det är inte bra att äta godis og efterrätt om det gjør at du äter mindre av annat.

2009-12-30 @ 22:01:59
Postat av: amanda

duktiga DU :) var stolt :) gott nytt år!!!

2009-12-31 @ 09:23:57
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0