Torsdagens mat

Frukost
2 grova mackor med lätta, ost och gurka
1 apelsin

Mellanmål
1 stor grov dubbelmacka med skinka, ost och grönsaker
1 apelsin

Lunch
1/4 pizza + 1 burk pizzasallad
cola light

Middag
1 stor grov fralla (tor, om ni vet vilken det är?)
cola light

Kvällsmat
1 banan
1 grov macka med färskost (tunt, tunt) och 1 äggvita



En mackdag, men jag hetsade inte och jag spydde inte, jag njöt av maten och ångesten smög sig knappt på alls. Varför jag äter så mycket mackor nu är också på grund av att få upp seratoni (hur det nu stavas) nivån i kroppen, det är den som avgör hur glada vi är och även det ämnet som finns i lyckopiller, och i kolhydrater, så nu blir det mer kolhydrater för min del!

Skriv din åsikt
Postat av: Danni

kolhydrater for the win!

2009-12-04 @ 17:39:17
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0