Uppdatering

Förlåt att jag inte skrev igår, hade så mycket annat på gång. Jag hetsade en gång, MEN jag klarade att äta tårta på en polares fest igår, åt 2/3 av en tårtbit sedan tyckte jag att det räckte för att hetsen inte skulle falla över mig. Jag är så stolt för det. Däremot ringde doktorn varken i torsdags eller igår som hon hade sagt, lite störande men hon hade väll sina anledningar får jag hoppas.

Idag blir det utgång, party party! Vad ska ni göra i helgen?

Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Åh så bra du är kära du, din lilla inspirationskälla; din kämparglöd är platinum sörru! Och se till att äta ordentligt så att du klarar av alkoholen, och shaka riktigt ordentligt! <3



svar; att tankarna är på ett annat håll är ju nästan mest bara bra tycker jag, någonting som distraherar (för det är ju det man måste ägna sig åt; att distrahera sig själv för att inte göra det där dumma och alldeles för onödiga), så länge det inte hindrar dig från att känna och tänka någonting alls.

2009-12-19 @ 13:06:22
URL: http://hallonte.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0