what!

Jag hoppas verkligen du blir frisk!
Jag har sett dig i verkligheten och du är jättesöt! Du har ingen anledning alls att må dåligt över hur du ser ut. Du lär väl inte bli frisk utav detta haha, men alltid trevligt med en komplimang hoppas jag :)


Jag är lite smårädd nu, hur vet du at jag är den du tänker på? Maila mig gärna: [email protected] Tack för komplimangen ifall det verkligen är mig du menar!

Skriv din åsikt
Postat av: danni

skrev du inte fel mail där? :)

men shit vad läskigt om hon har sett dig o.o

2009-12-05 @ 12:21:35
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag orkar inte maila så skriver här. Var absolut inte meningen att skrämmas. Du fanns på ett community där du länkade till din blogg. Om inte någon annan låtsas vara dig och lagt upp bilder på dig då vill säga.

2009-12-05 @ 12:54:44

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0