Äntligen bestämt mig.



Nu vet jag hur jag ska göra med träningen, eftersom jag bara håller ca en dag (förra veckan blev det inte ens det) hets och spy fri, så tänker jag lägga ner dansen och satsa på skogspromenader, yoga och kanske en joggingtur om jag känner mig bättre. Men jag behöver inte den stress som man får från alla koreografierna på dansen + att jag inte vill utsätta min kropp för alltför mycket påfrestningar. Mår jag bättre nästa termin kan jag börja då istället, om jag äter bättre och mår bättre psykiskt vill säga.

Jag funderar däremot på att delta i vårruset, eftersom det inte är någon direkt tävling men ändå något att se fram emot, tänkte jogga det isåfall med någon kompis. Kan nog bli ganska kul, sådana saker kan jag ändå inte ta för hårt, jag är inte den bästa på att springa men jogga är faktiskt ganska skönt. :)

Någon mer som springa/jogga/gå vårruset?

<3

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

2009-02-10 @ 20:00:23

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0