Gråt inombords

Idag känner jag bara panik, panik på allt, panik på hur jag ska leva och vad jag bör göra. Det är som om jag gråter på insidan men utåt visar jag inga känslor, allt är avstängt och jag hatar det, jag vill kunna gråta, gråten rensar kroppen mycket bättre än när man håller kvar den.

Men jag gick till skolan idag, och det är ju bra, och min lärare blev glad att jag hade lagt ned dansen (den enda läraren som vet om att jag har "problem med maten" som jag så fint sa) så jag hoppas hon förstår att jag verkligen försöker kämpa mig ur det.

Men nu känns det som om alla vill att jag ska hoppa av gymnasiet för att få vård, det är inte riktigt så enkelt, jag går en speciallinje med teater vilket innebär att vi övar 15timmar i veckan och jag har en huvudroll så jag kan inte läsa mina studier på en klinik då det är omöjligt, sen vill jag varken svika de i min klass eftersom vi övar till våran pjäs och jag vill inte heller hoppa av när det bara är ca 3 månader kvar nu. Now you know. Men ska försöka fixa så att jag kan få ordentlig vård efter studenten, om jag får mod att berätta för mamma och pappa då...

Skriv din åsikt
Postat av: ......

Vill bara säga att jag tycker du är stark som skriver allt det här om dig, även om du är anonym, jag skulle inte klara av det. Jag hoppas verkligen att du blir frisk och mår bättre..kämpa på!:)

2009-02-18 @ 19:23:07
Postat av: Anonym

Vet inte dina föräldrar om dina ätstörningar? Eller vad är det du berätta för dem?

2009-02-18 @ 22:30:00
Postat av: NiNa

hoppas du mår bättre snart

2009-02-18 @ 23:22:07
URL: http://rrockygirl.se
Postat av: Annika

Åh, jag känner med dig. Ta mod till dig och berätta för dina föräldrar, de kan hjälpa dig med den ganska krångliga kontakten med sjukvården, du verkar ju inte riktigt få den hjälp du behöver, kanske är det lättare för en vuxen att ställa de krav som behövs! Tycker du är stark som gör detta och jag hejar på dig!

2009-02-19 @ 10:31:31

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0