Ljusare tider

Idag är jag glad, för jag tränade i ca 1 timma på gymmet igår, men framför allt att jag åt ett mellanmål, åkte till gymmet istället för att hetsa och sedan åt en vettig middag efter jag hade tränat. Och jag kände mig så duktig och konstigt nog FRISK!

Idag hade jag planerat att träna på morgonen men det skiter jag faktiskt i, jag har ätit havregrynsgröt med hallon till frukost och ska snart äta en äggmacka tänkte jag. :) Jag ska klara denna dagen, I will!

<3

Skriv din åsikt
Postat av: Leila bakar...

Koihsan tea vanilpulver är kravmärkt. Att de är kravmärkt innebär inte alltid att de är tillsatsfria, viktigt att ändå läsa innehållsförteckningarna.



Ps. jag hade svår bulimi i många år, förstår precis hur ditt liv ser ut nu. Jag fick behandling i gbg som inte hjälpte (den var bara en gång i veckan i ett halvår) sen flyttade jag till sthlm och blev sjukare än någonsin men min behandling i gbg hade sått ett frö. Sökte mig till stockholms centrum för ätstörningar som numera är capio...gick 4 mån på öppenvården, jag var där 5 dagar i veckan dagtid. Jag blev frisk, kan jag bli fri från det helvete en ätstörning utgör så kan alla!

Kämpa på!

2009-02-25 @ 10:05:13
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Maria

Superbra pinkis!!!

Tummen upp för dig!

Hoppas du vill maila snart igen.

Kram på dej!

2009-02-25 @ 11:43:01
Postat av: Leila bakar...

det är bara att kämpa på ! =)

2009-02-25 @ 21:57:44
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Emma

Duktig du är! :D

2009-02-26 @ 08:24:27
Postat av: sandra

fiin blogg :)

2009-02-28 @ 11:11:02
URL: http://www.sandraaz.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0