Nöjd

Jag är verkligen nöjd över mig själv för igår, jag åt frukost, sen hetsade jag några timmar senare visserligen, men sen åt jag lite lunch, mellanmål, middag och frukt med 85% riven choklad på. Utan att spy (förutom hetsen). Och jag var gladare än någonsin, så jätte mycket mer ork kan jag väll inte påstå att jag hade men jag skrattade väldigt mycket, och det känns som om jag nästan glömt hur man skrattar den senaste tiden, så det var skönt. :)

Plus att jag bakade bullar som jag gav till min kille men jag åt inte en enda själv, hade jag gjort det hade jag säkert spytt kvällsmaten med så det var duktigt. :)

Hur gick eran alla hjärtans dag? <3

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Vad duktig du varit!

Min alla hjärtans dag

var mysig... Kram på dej tjejen!

2009-02-17 @ 11:44:31

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0