Pepp för dagen


Idag känner jag mig pepp, min pojkvän åkte just till skolan, ska själv gå om en kvart. Sitter och äter min favoritfrukost:
Blåbär, hallon, krusbär, ananas, mini keso, lättyougurt och en halv dl müsli. Jättegott. Och jag ska klara denna dagen, det är dagens number 1 mission. Har dans på kvällen så jag kan nog se det som en anledning att faktiskt äta. Jag har fuskat en hel del med att skriva positiva saker om mig själv, men jag ska göra det idag!

Igår gick allt åt skogen bara, men jag ska ta en dag i sänder och inte titta tillbaka och göra samma misstag av ren dumhet. Nej, jag vill faktiskt inte spy idag, det är väldigt äckligt om man tänker efter, saken är väll att man inte tänker när man hetsar eller spyr.

<3

Skriv din åsikt
Postat av: Erik

Vill du på ett enkelt sätt få mer träffar på din blogg? Mer läsare? http://www.viraltrafik.se/?viral där får du enkelt flera tusen läsare/besökare. Funkade bra för mig :) Så testa! Är ju gratis ;)

2009-02-04 @ 08:11:31
URL: http://www.geekboy.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0