Sjukgymnasten

Var hos sjukgymnasten första gången på ja kanske ett halvår, jag tyckte att hon var så dryg sist, frågade om jag kunde stå på ett ben, sätta mig ner på golvet, hoppa på ett ben, gå snabbt/sakta, ehm retard? Det är väll klart jag kan!

Men hur som helst, det var jätteskönt, vi pratade i en hel timma, tiden bara rann iväg och jag kände mig mer pepp än vanligt. Vi planerade att jag ska träffa antingen henne eller psykologen en gång i veckan (variera mellan dem) och även ta blodtryck, puls och vikt en gång i veckan. Gjorde det idag med, fick dessa värdena:

Vikt: 48.2
Puls: 50
Blodtryck: (2 olika, ett som hon tog manuellt och ett som vi tog med en konstig maskin, vet inte vilket jag ska lita på)
*Manuellt: 85/58
*Via maskin: 95/66


Bättre än jag hade i sommras, men kanske inte helt optimalt ändå. Skäms över vikten fast jag inte borde det, jag ska akta mig för att se det som en tävling att gå ner och visa hur "duktig" jag varit som gått ner. Fan.

Jag ska ta vitamin och mineral tester med, vill verkligen veta om jag har brist på något. Och så ska jag träffa en dietist.

<3

Skriv din åsikt
Postat av: Carolina

hur lång är du?

2009-02-13 @ 17:15:34
URL: http://choccolate.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0